پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119211
سرخپوشان اسپانيايي شدند!
تاریخ انتشار : 1393/07/22 08:23:26
نمایش : 1370
بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل نرسيدن لباس‌هاي تمريني اين تيم که توسط شرکت ايتاليايي تهيه مي‌شود با لباس‌هايي شبيه تيم ملي اسپانيا تمرين مي‌کنند!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در اقدامي جالب توجه در تمرين روز شنبه‌شان با لباس‌هايي که باشگاه در اختيارشان قرار داده بود تمرين نکردند و لباس‌هايي را به تن کردند که در همان کيش تهيه شده است. اين اتفاق اما مسئولان اسپانسر اين باشگاه را بر آن داشت تا براي رفع اين مشکل راهي کيش شوند تا بتوانند لباس هاي اسپانسر ايتاليايي را در اختيار اين تيم قرار دهند چرا که استفاده پرسپوليس از پيراهني به جز پيراهني که براي آنان توسط اسپانسر ايتاليايي تهيه شده مي تواند براي مسئولان باشگاه گران تمام شود.

در اين ميان اما از درون باشگاه هم خبر مي رسد که بازيکنان از خلف وعده اسپانسر براي تهيه لباس ناراحت هستند چرا که هنوز هم در تمرينات بازيکنان پرسپوليس از جوراب و ساک هاي اسپانسر قبلي استفاده مي کنند و به همين دليل در جزيره کيش براي پرسپوليسي‌ها البسه‌اي تهيه شده که کاملا شبيه پيراهن تيم ملي اسپانياست و بازيکنان اين تيم يکي دو روزي مي شود که از اين لباس ها استفاده مي کنند. عده‌اي از پرسپوليسي‌ها مي گويند فقط دو دست لباس در اختيار آن ها قرار داده شده و آن قدر از اين البسه استفاده کرده اند که رنگ پيراهن ها رفته است!

البته نماينده بهره بردار باشگاه پرسپوليس براي رفع اين مشکل ديروز راهي کيش شد تا بتواند محصولات شرکت ايتاليايي را از دبي تحويل بگيرد و در اختيار سرخپوشان قرار دهد اما به دليل تعطيلي گمرک به مناسبت عيد غدير خم به احتمال فراوان اين اتفاق فردا رخ خواهد داد؛ هر چند که کاروان پرسپوليس امشب به تهران باز مي گردد و با اين حساب آن‌ها نمي توانند از محصولات جديد اين شرکت ايتاليايي در کيش استفاده کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html